27.03.12

Datlismuuti

Oh ei- ei kavatse söögitegemist ega blogimist hüljata. Lihtsalt on jube kiire koguaeg ja lisaks kõigele muule olen ma nagu suur maakera hetkel :D Kavatsen hoolikam olla.

Siinkohal oli mulle motivaatoriks oma blogilehe hooaeg taasavada lihtsalt üks võrratu smuuti, mida jagas tassike.ee perenaine. Mina natuke mugandasin.

2 õuna püreerituna või 100 ml kodust õunamahla (Põltsamaa värskelt pressitud õunamahl on just täpselt selle õige koduse mekuga)
1 väiksem banaan
5 kivideta datlit
2 tl mett (aga kui mett pole siis paar lisadatlit annavad magusust juurde)
200 ml maitsestamata jogurtit
peotäis kaerahelbeid (mina kasutasin hoopis seimajäänud müsli ära)

Püreeri blenderis või saumiksriga.
Sobib magustoiduks või ideaalse hommikusöögina :)

2 kommentaari:

  1. Teisipäeval teen!!! Tunnen, et mul on mingi datlihullus hetkel :) Aitäh, hea lõpp päevale, mis algas Sandra taimsete magustoitude raamatu vaatamisega ja lõppeb sellega Silja blogist :)

    VastaKustuta
  2. Praegu siis joon seda jooki. Mul sai magus. Oleksin mett pidanud mitte panema, sest õunad olid mul ka magusad. Lõpus lahjendasin veega, aga siis sai vedel...ühesõnaga test on tehtud :) teinekord uuesti. Aga muidu hea mõistagi :)

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga