05.11.10

Imelihtne kanamaksapasteet



Juba mõnda aega on osa suguvõsast haaranud suur E-vastane liikumine, seega oleme ka sinna "sekti" astunud ja püüame igasugust kahtlast kraami vähem näost sisse ajada. Seda juba tükimat aega. Kuna poolfabrikaatide pooldaja pole ma juba aastaid olnud ja olen alati arvanud, et isetegemine on mitmel erineval tasandil palju parem siis pole see eriti keeruliseks osutunud. Neid pisikesi kirju kaupadel jälgin ma ka iidamast-aadamast. Selle kõige raames olen hakanud katsetama erinevaid leivapealseid. Plaanis oli teha tegelikult hoopis pidulikumat pasteeti kuid kuna komponente oli puudu siis alustuseks katsetasin midagi väga lihtsat kuid palju suurepärasemat kui seda üks poepasteet saaks olla:

500 g broileri maksa (külmutatud sobib ka)
1 porgand
2 sibulat
4 küüslauguküünt
3 keedumuna
75-100g võid
umbes 100ml 35% koort
maitsestamiseks soola, pipart, majoraani, tüümiani

- loputa maks voolava külma vee all, puhasta (no need rasvaklombid, mis seal vahest on) ja tükelda
- lõika või riivi porgand peeneks, tükelda sibul ja küüslauk
- sulata pannil või ja hauta seal porgand, sibul, küüslauk
- lisa maks, maitsesta ja hauta kuni maks on läbi küpsenud (u 15 min)
- maitse ja vajadusel maitsesta veel
- jahuta segu, lisa tükeldatud munad ja osa koorest
- püreeri saumikseri abil ja vajadusel lisa veel koort
- pane külma tahenema

2 kommentaari:

  1. Tõesti imehea oli ja sai liiga ruttu otsa. Jälle parim mida saanud olen!

    VastaKustuta
  2. Ei tea jah kes enamuse ära sõi, et kiirelt otsa sai...

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga