16.10.10

Valge šokolaadi-laimitort


Hõivan Elise blogist pärit valge šokolaadi-laimikoogi ja nimetan selle ümber tordiks sest minu jaoks annab ta tordi mõõdu välja vaatamata oma lihtsusele. Muutsin õige pisut komponente ja koguseid - tegin ka 26cm vormi:
Põhi:
250g Digestive küpsiseid
120g võid

Täidis:
400g toorjuustu
2 dl 35% rõõska koort
200g valget šokolaadi
3 sl suhkrut
2 laimi mahl
1 laimi riivitud koor
2 kuhjaga tl vanillisuhkrut

Sulata või ja purusta küpsised peeneks puruks, lisa sulavõi ja sega.
Vooderda lahtikäiv koogivorm küpsetuspaberiga ning suru küpsisepuru selle põhja.
Vahusta koor 1sl suhkruga tugevaks vahuks. Klopi kohupiim laimi mahla, koore ja suhkrutega.
Sulata šokolaad vesivannil, lase hetk jahtuda ja lisa toorjuustule.
Lisa vahukoor ja sega ühtlaseks.
Vala segu põhjale ja pane külmikusse tahenema - minimaalselt 5 tundi aga parem kui terve öö.
Serveeri külmalt ja ära lase soojas kaua seista.

6 kommentaari:

  1. Mulle väga meeldib see alumine pilt! :)

    VastaKustuta
  2. Oo ma tänan - ma võin Sinu blogis pea igale pildile alla kirjutada, et meeldib :D

    VastaKustuta
  3. Ma olen ka seda kooki teinud, hullult mõnus oli :)

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldib ka see alumine pilt väga! Tegelikult meeldib terve blogi: ilusad pildid, mõnus lugemine, üldmulje on puhas ja selge - super!

    VastaKustuta
  5. Oi aitäh tõesti- väga ilusa komplimendi eest!

    VastaKustuta
  6. Key lime pie, jah? Minu arust üldse kõige parem, mis seal on :D

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga