04.10.10

Tarte au Chocolat



See kook kuulub puhta patu kategooriasse. See kook on tõeline šokolaadisõbra unistus, täitsa tummine suutäis ja lisaks on seda ka imelihtne teha. Retsepti algallikas on Nami-nami kuid mina olen koguseid mugandanud endale sobivaks:

200 g tumedat šokolaadi
200 g võid
175-200 g suhkrut
5 muna
1 sl nisujahu

Valmistamine:
Sega kausis tükkideks murtud šokolaad ja või ning sulata. Sega juurde suhkur ning lase veidi jahtuda.
Lisa ükshaaval segades juurde munad.(Nami-namis soovitatakse segada käsitsi, aga minul jällegi on kook alati parem saanud miksriga segades (kergelt vahustades). Viimasena sõelu juurde nisujahu. Sega ühtlaseks.
Mina teen 26-cm vormi ja küpsetan 20-25 minutit 200-kraadises ahjus. Valmis kook on pealt just küpsenud (iseloomulik õhuke koorik- mida ma pole käsitsi segades saavutanud aga miksriga küll), aga seest veel pehme.

Lisandiks ei ole otseselt midagi vaja kuid viimati pakkusin kooki koos vahukoore ja vaarika toormoosi seguga.


See kook on minu kindlapeale mineku kook. Enamasti maitseb kõigile ja kähkukas on ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Vidinas ilmnes viga