14.10.10

Ood vutimunadele



Olen vaimustuses! Kas teadsite, et vutimunad olevat jaapanis koolitoidus kohustuslikud sest mõjuvad hästi vaimsele arengule ja intellektile? Ja et vutimuna asendab täielikult kalamaksaõli. Ja, et Jaapani mehed söövad eriti usinasti vutimune;). Ja üleüldse on vutimuna väga kasulik ja ülimaitsev. Olen juba mitmel hommikult söönud neid väikseid tähnilisi nunnukaid. Keedan 1-2 minutit (no keedan minuti, aga vee keemaminekuaeg lisandub ju ka) nii, et munad jäävad seest vedelad. Jah vedelad sest siis säilib rohkem kasulikku/vajalikku ja salmonelloosi pole ka neist ohtu saada. Nad maitsevad imehästi!!! Erinevalt kanamunast - suurtootjate mune ostes olen nii mõnedki korrad saatnud munad mujale kui oma kõhtu sest see hais! ja rõve (ravimi?)maitse ei kannata kriitikat. Praegu küll ostan Luunja talumune turult ja need on võrratult kollased ja maitse on ka siiani ainult hea olnud. Aga tagasi vutimunade juurde - ma olen vaimustuses! Eiei- ma ei taha nüüd kaotada ülalmainitud tervet talupojamõistust ja ütlen, et ega ma neid nüüd imerohuks pea, aga vahest juhtub nii, et avastad midagi pisikest ja toredat ning vaimustud sellest. Vutimuna on täpselt selline pisike ja tore vaimustamisväärsus! (Oioi kui palju hüüumärke:))

3 kommentaari:

  1. kiidan takka! jube kaval on neid väikestele lastele sööta, sest kanamuna nad tavaliselt ära süüa ei jaksa, aga üks tilluke mahub ikka ära.

    VastaKustuta
  2. Jajaa- mul juba plaan oma lapsele ka vutimune pakkuda.

    VastaKustuta
  3. Oh seda vutimunavaimustust :)

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga