18.10.10

Kodustatud läätse-dhal kookospiimaga


Nami-nami Pille ütleb, et tegemist on tõelise aasia fusion-roaga - india dhal taipäraste maitsetega. Mina kodustasin seda veel - ehk siis pole komponendid päris originaalid kuid lähedased siiski:

250 g punaseid (mina tegin rohelistega) läätsesid
4 dl kookospiima
1 hakitud sibulat
380g pakk purustatud tomateid (originaalis 2 värsket, aga kuna poes peale plastmassi muud ei saa siis...)
tšillipulbrit (või siis täitsa värske tšilli- mul küll oli, aga ei viitsinud teravustega mässata)
1 tl kollajuurt ehk kurkumit
3-4 dl vett
1 sidruni mahl
Garneering:
4 sl õli
1 kuni 2 suurt sibulat
peotäis värsket koriandrit või 1tl pulbrit (mina panin pulbrit sest nagu alati on värsket koriandrit poes ainult siis kui mul seda vaja pole)
2 tl (musti) sinepiseemneid (mul musti polnud)

Pane läätsed, kookospiim, hakitud sibul, tomatid, tšilli ja kollajuur potti. Lisa vesi ja hauta 20 minutit, kuni läätsed on pehmed. Maitsesta soola ja sidrunimahlaga sobivaks.
Prae poolitatud ja seejärel viilutatud sibul õlis (krõbedaks, aga mina jätsin natuke krõmpsuks hoopis). Lisa sinepiseemned ja koriandripulber või kergelt hakitud koriandrilehed ning kuumuta veidi. Serveerimisel tõsta igale portsjonile veidi krõbedaid sibulaid.

Väga omapärane, hea ja hapukas.

2 kommentaari:

  1. Uskumatult maitsev roog! Esmapilgul tundus mulle, et need koostisosad küll kokku ei sobi, aga võta näpust! Väga-väga maitsev!

    VastaKustuta
  2. Jaaaa- meile ka mekkis väga. Peaks plaani võtma jälle.

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga