20.10.10

Chilli con carne


Selle roa tegemiseks on niisama palju mooduseid kui on inimestel eri viise valmistada - emm - - - mm - no näiteks pannkooke. Lõpptulemus on sarnane, aga koostisained võivad varieeruda seinast seina. Chilli con carne puhul muidugi peaks olema komponentide hulgas liha, oad, tšilli ja tomatipüree- ülejäänud on pigem juba fantaasia ja maitse küsimus. Mina surfasin netis ringi ja viskasin pilgu peale erinevatele retseptidele. Jamie Oliverilt laenasin mõtte lisada vürtsköömnepulbrit ja veidi kaneeli. Kuskilt hakkas ka koriander silma... Lõpuks kokku tuli ikkagi omaenda koogel-moogel:

500g hakkliha (mul oli seekord siga)
1 pakk/purk purustatud tomateid (mul oli küüslauguga)
1 väike konsentreeritud tomatipasta potska
1-2 sibulat
2 kodumaist, mahlast ja prisket küüslauguküünt,
2 paprikat
1 tšillikaun või 1tl tšillipulbrit (võib ka rohkem)
2 purki punaseid konservube
maitse järgi soola, vürtsköömnepulbrit, koriandrit, kaneeli

- mina tegelikult alustasin sellest, et eile oli mul menüüs ajuliha ja selles potipõhja jäänud puljongis ja rasvas ma hautasin sibulad ja siis lisasin sinna pruunistet hakkliha, aga muidu toimeta nagu edaspidi
- pruunista pannil hakkliha ja sibulad
- lisa paprika, küüslauk, tomatid, tomatipasta, sool
- hauta 30-40 minutit (võid vahepeal pisut vett ka lisada)
- lisa oad (enne nõruta-loputa-nõruta) ja maitsesta vürtsidega, hauta veel ca 10 min

Mina serveerisin jasmiiniriisiga. Aga kujutan ette, et lihtsalt ohtra värske salatiga oleks kõikse parem.


2 kommentaari:

Vidinas ilmnes viga