11.08.10

Koorene täidetud paprika

Kunagi varases teisemeeas meeldis mulle just see järgnev toit väga. Kui mul oli sünnipäev tulemas või muu tähtis sündmus (nt kooliaasta algus või lõpp) siis ema ikka tavatses küsida, et kas mul on mõni erisoov söögiks. Sel juhul oli mul alati sama vastus - täidetud paprikad. Ja minu emme tavatses neid teha sarnaselt nagu allpool kirjeldatud. Nüüd teen ise. Tulemus on väga maitsev ja koorene - eriti hea on just see kaste, mis tekib. Minu arvates jääb kastet alati puudu ja olen seega ohtramalt koort kupatanud kui ema seda tegi:)

4-5 suurt paprikat
2 suurt sibulat
6 küüslauguküünt
450g sea- või seguhakkliha
2 dl jasmiini- või basmatiriisi
400ml vahukoort
200 ml piima
soola, piprasegu

- keeda riis vastavalt juhendile
- lõika paprikatel "kaaned" maha
- haki sibul, "kaantest" paprikajäägid ja küüslauk
- pruunista hakkliha, lisa küpsemise käigus paprikatükid, sibul ja lõpuks küüslauk, maitsesta soola pipraga ning hauta kuni köögiviljad pehmed
- sega hakklihasegu riisiga ja täida paprikad tihedalt ja ääreni
- pista paprikad potti seisma ning vala potti vahukoor ja piim, lisa koorele ka veidi soola
- hauta tasasel tulel kaane all kuni paprikad pehmed - kuni 30 min

3 kommentaari:

  1. Mulle täidetud paprikad hullult maitsevad! Aga ma ei ole neid kunagi saanud koorekastmes! Homme igatahes teen neid sinu retsepti järgi! Väga tore blogi, jään põnevusega uusi sissekandeid ootama! :)

    VastaKustuta
  2. Väga-väga hästi maitses :) Kindlasti läheb kordamisele!

    VastaKustuta

Vidinas ilmnes viga